משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

ציוד משלים לחייל

מחפשים אביזרים איכותיים לציוד הצבאי שלכם? הגעתם למקום הנכון!

ציוד משלים לחייל כולל מגוון רחב של אביזרים וכלים אשר יכולים לשרת אותו ביום יום כמו רצועות בד חזקות ואיכותיות לנשק, חובק מתפסים וכיסויים למחסניות. ניתן לבחור את צבעי התפרים ואת העיצוב המתאים לכם ואף את הכיתוב שתרצו שיופיעו על האביזרים הצבאיים שלכם. על מנת שתוכלו לשמור על הטלפון הנייד שלכם, על ערכת הסיגריות ועל הדיסקית, יש לכם אפשרות להזמין מגוון אביזרים המותאמים במיוחד לחיילים ועומדים בכל הדרישות המנהליות של צבע וגוון. אחסון נכון של הציוד היקר לכם, יאפשר לכם להתנהל טוב יותר בפעילות מבצעית או אימונים שגרתיים כחלק מהכנתכם לפעילויות מבצעיות שונות.

ציוד לחיילים וקמפינג וחומרי שפצור

חומרי שפצור ציוד הם חובה עבור כל חייל וחיילת. ציוד משופצר הוא נוח יותר לנשיאה, הוא נשמר טוב יותר והוא נשאר נקי לאורך זמן. ציוד לחיילים וקמפינג זמין עבורכם היום בחנות און ליין מקצועית המספקת מגוון רחב של כלים ואביזרים לשימוש עבור חיילים ומטיילים. חומרי השפצור יעילים גם עבור מטיילים ואנשים אשר זקוקים לחומרים איכותיים לצורך שיפור הציוד האישי שלהם. כיסוי שעון וכיסוי מחסנית ודיסקית יעילים במיוחד ויכולים לשפר את השמירה שלכם על ציוד אישי המשמש אתכם ביום יום.

רצועות איכותיות לנשק במגוון גדלים

מעוניינים להחליף את הרצועה שלכם לנשק? רוצים רצועה ייחודית אשר תקל עליכם את זיהוי הנשק שלכם? אחת הבעיות הגדולות של כל חייל בנשיאת הנשק שלו היא במציאת הנשק בין נשקים אחרים ביחידה בה הוא נמצא. אם גם אתם מתבלבלים בין הנשק שלכם לנשק אחר ביחידה, מומלץ לכם להזמין רצועת נשק איכותית עם דוגמא אישית המועדפת עליכם. הרצועה תקל עליכם למצוא את הנשק במצבים בהם אתם נדרשים לשים אותו בהפקדה או בפעילויות פנאי מחוץ לבסיס בהם אתם יכולים לשים את הנשק בערמה. 

ציוד משלים לחייל במחירים מעולים!

להזמנה של ציוד משלים לחייל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים של החנות סטיצ’ס המופיע כאן באתר ולבחור את האביזרים והמוצרים הנדרשים לכם. צוות האתר מזמין אתכם להינות ממחירים מעולים ומאיכות גבוהה של מגוון רחב של מוצרים.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!