משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

כך תכינו את ווסט הלחימה לקרב!

כחייל/ת, שוטר/ת או לוחמ/ת אוכפי חוק, הכנה נכונה של ווסט הלחימה הטקטי יכול לעשות הבדל עצום בביצועים ובבטיחות שלך במהלך סיטואציות של לחימה. במאמר זה, נדון בצעדים העיקריים שעליכם לנקוט כדי להבטיח שווסט הלחימה שלכם מוגדר כהלכה ליעילות מרבית בשטח.

התחילו עם הווסט הנכון לצרכים שלך

הצעד הראשון בבחירת ווסט הלחימה טקטי שלך הוא לבחור את הווסט המתאים ביותר לצרכים שלך. חפש ווסט קל משקל, עמיד ונוח ללבישה לתקופות ממושכות. יש לוודא שהוא מתאים היטב אך אינו מגביל את התנועה, ושיש לו מספיק מקום לכל האביזרים הדרושים.

הוסיפו את הפלטות הבליסטיות שלך

לאחר רכישת הווסט, הגיע הזמן להוסיף את הפלטות. יש לבחור פלטות בדרגות רמה +III או רמה IV  להגנה מרבית מפני כדורים וקליעים אחרים ובדוק האם הן IWC או STA (STA אומר שאפשר להשתמש בפלטה ללא תוספות, כלומר הפלטה מוכנה לשימוש. ICW אומר שהפלטה חייבת תוספת נוספת, בדר”כ שכבת מיגון נוספת מסוג רך).
שימו לב שהפלטות משתלבות היטב בווסט ואינן זזות במהלך התנועה.

חשבו על ארגון הווסט

השלב הבא הוא לשקול את הפונדות והפאוצ’ים שתזדקקו לווסט שלכם. חשבו על סוגי התחמושת, ציוד הלחימה, עזרה ראשונה וציוד אחר שתסחבו, ובחרו פאוצ’ים ופונדות היכולת להכיל אותם בצורה מאובטחת. זכרו שתרצה לחלק את משקל הציוד שלך באופן שווה על פני הווסט.

הוספת האביזרים

בנוסף לפאוצ’ים, ייתכן שתרצו להוסיף אביזרים נוספים לווסט, כגון שלוקר שתייה, ערכת עזרה ראשונה או מכשיר קשר. שוב, שימו לב שאביזרים אלה מחוברים היטב ומפוזרים באופן שווה על פני הווסט.

התאימו את הגודל והרצועות שלך

ברגע שיש לך את כל הציוד במקום, חשוב להתאים את הרצועות של הווסט כדי להבטיח התאמה צמודה ונוחה. נא לוודא שהמערכת יושבת גבוה על החזה שלך ואינה זזה במהלך התנועה. התאימו את רצועות הכתפיים כך שיחלקו את המשקל באופן שווה על הכתפיים והגב שלך, וגם את רצועות המותניים כך שהווסט יתאים היטב סביב המותניים.

לסיכום

 על ידי ביצוע שלבים מרכזיים אלה, תוכלו להגדיר את ווסט הלחימה הטקטי שלך ליעילות והגנה מקסימלית לכל מצבי הלחימה השונים. זכרו לבחור את הווסט המתאים, להוסיף את הפלטות שלך, לשקול את התיקים והאביזרים שלך, ולהתאים את הרצועות שלך להתאמה צמודה ונוחה. עם פלטות בליסטיות ווסט טקטי מאובזר היטב, תהיו מוכנים להתמודד עם כל האתגרים שיעמדו בדרככם.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!