משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

מתנות שימושיות לחיילים

חבר או חברה שלכם משרתם בצבא? רוצים להפתיע אותם עם מתנה?

מתנות שימושיות לחיילים מגיעים ממגוון רחב של תחומים, החל מציוד מקצועי לכלי נשק ועד לביגוד וכלי רחצה. למעשה כל אחד יכול למצוא את המתנה המושלמת עבור החברים המשרתים בצבא ולהתאים אותה לאופי השירות שלהם ולצרכים היום יומיים שלהם בעת הפעילות השגרתית והפעילות המבצעית. אם אתם לא יודעים מה חיילים צריכים ביום יום שלהם, יש לכם אפשרות לגלות זאת באמצעות קטלוג המוצרים המרהיב המופיע באתר הכולל מגוון עצום של אביזרים וציוד המותאמים במיוחד לשירות הצבאי בכל היחידות בצבא, כאשר חלק מהמוצרים אף יכולים לשמש את מקבלי המתנה גם לאחר השירות הצבאי לטיולים ולכל פעילות בבית או בשטח פתוח.

מתנה לחג לחייל לפעילויות ספורטיביות

החבר או החברה שלכם אוהבים לעשות כושר? רוצים לפנק אותם עם מתנה לחג לחייל או ליום הולדת? ביחידות רבות בצבא חלק מהשירות הצבאי דורש לשמור על כושר ולבצע פעילויות ספורטיביות באופן קבוע. באמצעות אביזרים מותאמים לפעילות ספורטיבית לחיילים, החבר או החברה שלכם יוכלו להינות מהמתנה שלכם בכל יום. מגבת העשויה מסיבי מיקרו פייבר, היא המתנה לחייל ליום הולדת או לחג האידיאלית והיא יכולה לשמש את החייל בעת פעילות ספורטיבית בבסיס או בבית וגם לאחר מקלחת בבסיס הצבאי. מגבת המיקרו פייבר נחשבת למתנה לחייל ליום הולדת המומלצת ביותר וניתן להזמין אותה עם הדפסה אישית על המגבת, הכוללת ברכה או שם מקבל או מקבלת המתנה.

הזמנה אונליין של מתנות לשחרור משירות צבאי

על מנת שתוכלו לחסוך בזמן החיפושים אחר המתנה המושלמת לחבר או החברה שלכם, יש לכם אפשרות לבצע את הקנייה של המתנה און ליין דרך מערכת תשלום ממוחשבת קלה מאוד לשימוש. מתנות לשחרור משירות צבאי, מתנות ליום ההולדת לחיילים או מתנות לחג, מוצעות לכם בקטלוג המוצרים באתר במחירים משתלמים ועם שירות משלוחים עד הבית שלכם. בנוסף לכך, תוכלו לבצע הזמנה און ליין של המתנה ולבקש שהיא תגיע ישירות לבית של החבר או החברה שלכם הנמצאים בשירות צבאי או מסיימים את השירות שלהם בקרוב.

קטלוג מתנות שימושיות לחיילים הגדול בארץ

לבחירת מתנות שימושיות לחיילים, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים המופיע כאן באתר ותוכלו לבחור את המתנה המושלמת לחבר או החברה שלכם. החנות סטיצ’ס מזמינה אתכם להינות ממגוון מוצרים מדהימים לחיילים אשר נבחרו בקפידה ומגיעים באיכות גבוהה במיוחד.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!