משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

הרצועה שקיבלתם לנשק אינה נוחה לכם? יש לנו פתרון בשבילכם!

אם אתם חיילים בשירות סדיר או חובה ומחזיקים בנשק בכל שעות הפעילות שלכם, חשוב שתהיה לכם רצועה נוחה המתאימה למבנה הגוף שלכם. רצועה רגילה לנשק יכולה להגיע בעיצובים שונים מחומרי גלם כמו בד וחומרים דמוי עור. ניתן להזמין את הרצועה עם הדפסה אישית הכוללת כיתוב של השם שלכם, של שם היחידה וכל דבר שתרצו להוסיף לרצועה. את ההזמנה מבצעים און ליין דרך חנות מקצועית לציוד לחיילים המספקת גם שירות הדפסה למגוון רחב של אביזרים לחיילים ביחידות עורף ויחידות קרביות.

רצועה צרה לנשק משופצרת

בין סוגי הרצועות המוצעות לכם, ניתן למצוא גם רצועה צרה לנשק עם שפצור מתכת איכותי במיוחד היכולה לשמש אתכם לאורך כל תקופת השירות שלכם. אם אתם משרתים בשירות קבע, או מתכננים להמשיך לקצונה חשוב שיהיה לכם שיפצור חזק לנשק אשר יחזיק גם פעילויות מבצעיות ונסיעות רבות שיהיו לכם בעתיד בתור חיילים. רצועות משופצרות הן נוחות במיוחד ומקלות על נשיאת הנשק שלכם לשעות רבות במהלך הפעילויות המבצעיות והשגרתיות שלכם. אם אתם רוצים את הרצועה עם עיצוב אישי המותאם לכם, יש לכם אפשרות לעשות זאת דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהינות משירות אישי ומקצועי ומחירים נוחים במיוחד.

רצועות מעוצבות לכל סוגי הנשק

פיזור משקל הנשק על הגוף הוא אחד הדגשים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם בעת בחירת הרצועה החדשה של הנשק שלכם. באמצעות פיזור משקל הגוף באופן יעיל ומותאם למשקל הנשק שלכם, ניתן למנוע כאבי גב ולחץ מיותר על עמוד השדרה. בנוסף לכך, ניתן לשאת בדרך זו גם כלי נשק כבדים יחסית כמו גלילון או נשק הנושא ציוד ואביזרים המוסיפים על המשקל הכללי שלו.

הזמנה אונליין של רצועה רגילה לנשק

קיבלתם החלטה להחליף רצועה רגילה לנשק? רוצים להינות מרצועה איכותית המעוצבת במיוחד בשבילכם? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים כאן בחנות סטיצ’ס הנחשבת לחנות האון ליין המובילה בישראל לציוד ואביזרים משלימים לחיילים בשירות סדיר ובקבע. החנות מספקת לכם מגוון רחב של אביזרים לנשק באיכות מעולה היכולים לשרת אתכם בצורה יעילה בכל פעילות שגרתית או פעילות מבצעית הנדרשת לכם.

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!