משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

ציוד חורף לחייל

החורף הגיע וקר לכם בשטח? מחפשים ציוד איכותי לחיילים?

עונת החורף אינה קלה לאף חייל, בעיקר כאשר האימונים הקרביים והפעילות המבצעית נערכים ברובם בשטח הפתוח. באמצעות ציוד חורף לחייל המיוצר באיכות גבוהה, תוכלו לשפר את השהות שלכם בשטח הפתוח בימים הקרים ביותר ולהמשיך בפעילות בצורה מיטבית ובטוחה. בין הפריטים והציוד המתאים לחיילים לתקופת החורף, תוכלו למצוא מגבות מיקרופייבר המתייבשות מהר, תיקי רחצה נגד מים וביגוד חם מכותנה ופליז. את כל הציוד תוכלו להזמין און ליין במקום אחד ולקבל את ההזמנה שלכם עד הבית.

ציוד חורף לחיילים ותיקי רחצה

מוצאים את עצמכם סוחבים בחורף את כל ציוד הרחצה שלכם בידיים? נמאס לכם שהכל נרטב ומתלכלך? עם תיקי רחצה איכותיים נגד מים, תוכלו לאחסן את מברשת השיניים, משחת השיניים וכלי הרחצה שלכם בצורה יעילה ונוחה. בנוסף לכך, תוכלו להזמין ציוד חורף לחיילים שישמור על חום הגוף שלכם כמו ביגוד תרמי העשוי מפוליאסטר מיקרו פליז חד צדדי המשמש גם מטיילים בטיולי טראקים באיזורים הרריים ומושלגים. הביגוד התרמי ישמור על הגוף שלכם חם גם בשטח הפתוח ויקל עליכם את הפעילות המבצעית גם בימי החורף הקרים ביותר של השנה.

מגבות איכותיות לייבוש מהיר בחורף

מחפשים פתרון למגבת הרטובה שלכם בתקופת החורף? נמאס לכם לייבש את הגוף עם מגבות רטובות? הפתרון היעיל ביותר לחיילים המתרחצים בתקופת החורף בבסיס, הוא מגבת המיקרופייבר. מגבת המיקרופייבר מתייבשת במהירות תוך 10 דקות בלבד לאחר השימוש והיא רכה ונוחה במיוחד לשימוש. המגבת עשוייה מסיבים ייחודיים המאפשרים ספיגה טובה יותר של מים מצד אחד וייבוש מהיר של המים מצד שני. את מגבת המיקרופייבר המהפכנית, תוכלו למצוא כאן באתר יחד עם כל ציוד החורף המיועד במיוחד לחיילים.

ציוד חורף לחייל בהזמנה און ליין

להזמנה מהירה של ציוד חורף לחייל, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטלוג המוצרים של החנות סטיצ’ס ולבחור את המוצרים האיכותיים ביותר של החנות. כאן דרך האתר תוכלו לבצע הזמנה און ליין מהירה וקלה או הזמנה טלפונית ישירות דרך צוות החנות סטיצ’ס. החנות מייבאת לישראל מגוון רחב של מוצרים לחיילים והיא ספק מורשה של משרד הביטחון.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!