משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

מגבת מיקרופייבר לשיער

איך מייבשים שיער בצורה מהירה ויעילה?

אם גם אתם מתקשים לייבש את השיער לאחר המקלחת, כדאי שתכירו את מגבת מיקרופייבר לשיער! מגבת המיקרו פייבר נחשבת למגבת מהפכנית אשר הפכה תוך מספר שנים בלבד למגבת הפופולרית ביותר, עם מגוון רחב של עיצובים וצבעים. המגבת עשויה מחומר רך ונעים למגע ומיוצרת מסיבים אשר אינם מתפרקים לאחר כביסות חוזרות ונשנות. היתרון העיקרי של מגבת המיקרו פייבר בא לידי ביטוי בנשיאה של המגבת לטיולים, לבסיסים צבאיים (לחיילים) ולחדר כושר, כאשר היא מגיעה עם נרתיק נוח לנשיאה.

מגבת מיקרופייבר לשיער מתולתל לגברים ולנשים

סיבי מגבת המיקרו פייבר הם עדינים מאוד וקצרים, לעומת מגבות הכותנה עם סיבים ארוכים וגסים יותר. אם כן, מגבת מיקרופייבר לשיער מתולתל היא מושלמת ומפחיתה את הסיכוי לשיער פריזי. מגבת מיקרופייבר לייבוש שיער מגיעה גם בצורת כובע לשימוש נוח וניתן ללפף אותה בקלות מעל הראש בזכות המשקל הקל של המגבת והסיבים העדינים. בנות ונשים אשר אינן רוצות להרטיב את השיער שלהן בזמן המקלחת, יכולות להשתמש במגבת מיקרופייבר לייבוש שיער בזמן המקלחת באמצעות ליפוף המגבת על השיער ושמירה עליו יבש בזמן הרחצה במקלחת. (בדומה לכובע רחצה).

מגבת מיקרופייבר לראש באיכות מעולה

על מנת שתוכלו להינות מייבוש מהיר וקל של השיער, מומלץ לכם להזמין מגבת מיקרופייבר לראש כבר עכשיו דרך קטלוג המוצרים המופיע כאן באתר. מגבת המיקרו פייבר המוצעת לכם מגיעה במגוון צבעים וניתן להזמין אותה עם הדפסה אישית ומקורית למתנה לעצמכם או לאנשים היקרים והאהובים עליכם. מגבת המיקרו פייבר מומלצת גם לנשים המעוניינות ליצור “פלופ” לתלתלים שלהן למנוע היווצרות של פריז בתלתלים לאחר שטיפת השיער במקלחת. ייבוש השיער ללא שפשוף שלו יכול לקצר בצורה משמעותית את הטיפול בשיער שלכם לאחר המקלחת. לכן, מגבת המיקרו פייבר היא מומלצת במיוחד ומאפשרת לייבש בקלות גם שיער ארוך ללא שפשוף של השיער.

הזמנה של מגבת מיקרופייבר לשיער

להזמנה של מגבת מיקרופייבר לשיער באיכות מעולה, צרו קשר עם החנות סטיצ’ס או כנסו לקטלוג המוצרים של החנות כאן באתר ובחרו את המגבת המועדפת עליכם. צוות החנות ישמח לספק לכם מגבת איכותית ממיקרו פייבר בהתאמה אישית עם הדפסת תמונה או כיתוב על גבי המגבת שלכם.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!