משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

מגבת רחצה מיקרופייבר

רוצים להינות ממגבת איכותית? זה הזמן לבחור במיקרופייבר!

מגבת רחצה מיקרופייבר נחשבת לאחת המגבות האיכותיות ביותר והיא מאפשרת לכם להתנייד עם מגבת קלה ונוחה לנשיאה לכל פעילות צבאית או טיול. היתרון הגדול של מגבת המיקרו פייבר הוא הייבוש המהיר שלה המתבצע תוך כ-10 דקות ואפילו פחות. למרות שהיא מתייבשת מהר מאוד, היא מאפשרת ספיגה איכותית במיוחד וניתן לתלות אותה בקלות עם מתלה קל המגיע ביחד עם המגבת. בנוסף לכך, המגבת היא רכה במיוחד והיא היפו אלרגנית ויכולה לשמש אתכם גם אם אתם סובלים מאלרגיה מבדים מסויימים.

מגבת ראש מיקרופייבר לחיילים

רוצים לייבש את השיער שלכם מהר ובנוחות מירבית? מגבת ראש מיקרופייבר היא כל מה שאתם צריכים. המגבת מגיעה בשלל צבעים וגדלים וניתן ללפף אותה על הראש בצורה נוחה וקלה במיוחד. מגבת מיקרופייבר שיער מוצעת לכם כאן באתר במחירים משתלמים ונוחים במיוחד וניתן להזמין אותה און ליין או טלפונית ולקבל אותה עם משלוח מהיר עד הבית שלכם. השימוש במגבת מיקרופייבר שיער מאפשר לכם לקצר זמנים בתהליך ייבוש השיער ולספק לכם מענה גם בימים גשומים באימונים בשטח או בטיולים בשטח פתוח.

מגבת פנים מיקרופייבר באיכות מעולה

מלבד מגבת לשיער, מגבת המיקור פייבר יכולה לשמש אתכם גם לשטיפת הפנים וניתן לקחת אותה לכל מקום בכל פעילות מבצעית או טיול בחוץ. מגבת פנים מיקרופייבר נוחה מאוד לשמירה בתיק או באפוד שלכם וניתן להזמין אותה בצבעים כהים על מנת שתתאים לפעילויות מבצעיות הדורשות שמירה על התנהלות מבצעית נכונה. הבד של מגבת המיקרו פייבר מאפשר קיפול מהיר ונוח של הבד ואחסון שלה בכיסים שונים במכנסיים, באפוד וברכבים הצבאיים בהם אתם נוסעים בפעילויות שלכם. כושר הספיגה של המגבת הופך אותה לשימושית ביותר גם בימי הקיץ החמים ומאפשרים גם לחיילים הפעילים ספורטיבית, להינות ממגבת נעימה הסופגת זיעה בקלות ובנוחות.

הזמנה טלפונית של מגבת רחצה מיקרופייבר

להזמנה של מגבת רחצה מיקרופייבר, צרו קשר עם החנות סטיצ’ס והצטרפו למאות הלקוחות של החנות שכבר נהנים ממגבת איכותית לשימוש יום יומי. המגבות שהחנות מציעה, עשויות מבד איכותי ורך והן מגיעות במגוון רחב של צבעים וגדלים והכל במחיר נוח ומשתלם במיוחד שלא תמצאו באף חנות אחרת.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!