משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

מגבת מיקרופייבר מומלצת

מחפשים מגבת איכותית מומלצת לחיילים ולטיולים?

אחת המגבות הפופולריות ביותר בקרב חיילים וספורטאים היא מגבת המיקרופייבר. מגבת מיקרופייבר מומלצת לפעילויות ספורטיביות, טיולים ושימוש בפעילויות צבאיות. היא קלה מאוד ויכולה להיכנס אפילו לכיסים גדולים של מכנסיים או תיקים. היתרון העיקרי של מגבת המיקרופייבר בא לידי ביטוי ביכולת הייבוש של המגבת, לעומת כל מגבת אחרת. המגבת אינה משאירה סיבים והיא יכולה להתייבש מהר יותר ממגבות כותנה רגילות ואף מנדפת זיעה בצורה יעילה עבור ספורטאים וחיילים. המגבת סופחת נוזלים באופן מהיר ומאפשרת שמירה על היגיינה גם בזמן טיולים בשטחים פתוחים וגם בזמן אימונים ופעילות מבצעית.

מגבת ספורט מיקרופייבר אנטי בקטריאלית

פעילות ספורטיבית, בין אם מתקיימת בחוץ ובין אם היא מתקיימת בבית או בחדר כושר, דורשת שימוש של מגבת לספיגת הזיעה. מגבת ספורט מיקרופייבר מגיעה עם נרתיק נייד וקומפקטי המאפשר לכם לקחת את המגבת לכל מקום בצורה קלה ונוחה במיוחד. המגבת קלת משקל ובנוסף לכל היא גם אנטי בקטריאלית ושומרת על מבנה הסיבים שלה בצורה יעילה, ללא היווצרות של עובש במגבת במידה ואתם מייבשים אותה לאחר כל שימוש. ניתן למצוא את מגבת המיקרופייבר בגדלים שונים ובצבעים שונים ולבחור את הגודל הרצוי לכם לצורך אימונים הספורט שלכם.

הזמנה אונליין של מגבת מיקרופייבר ספורט

הדרך היעילה ביותר להזמין מגבת מיקרופייבר ספורט, היא באמצעות חנות און ליין מקצועית המספקת לכם את המגבת עם משלוח עד לבית שלכם. אם אתם חיילים הנמצאים עכשיו בבסיס או בפעילות מבצעית, תוכלו להזמין את המגבת כבר עכשיו והיא תחכה לכם בבית כשתחזרו לחופשה הבאה שלכם מהבסיס. ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית דרך האתר ולבחור את הצבע ואת כמות המגבות הנדרשת לכם ולהינות ממחיר נוח ומשתלם במיוחד של מוצר איכותי מהפופולריים ביותר היום בשוק.

מגבת מיקרופייבר מומלצת מחנות מקצועית

להזמנה של מגבת מיקרופייבר מומלצת, צרו קשר עם צוות החנות סטיצ’ס או כנסו לקטלוג המוצרים של החנות ובחרו את המגבת האהובה ביותר עליכם. החנות סטיצ’ס מיועדת לחיילים, ספורטאים ומטיילים וכוללת מגוון עצום של מוצרים איכותיים אשר ייסעו לכם בטיול או באימון הצבאי הבא שלכם. צוות החנות זמין עבורכם דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר ויכול לסייע לכם בהזמנה של כל מוצר הנדרש לכם המופיע בקטלוג המוצרים באתר.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!