משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

מגבת טיולים מיקרופייבר

מתכננים טיול עם חברים או טיול אחרי צבא? מחפשים מגבת קטנה?

מגבת קטנה לטיולים היא חיונית ביותר לכל סוג טיול שתרצו לעשות, בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו”ל. אם בעבר המטיילים אחרי צבא היו קונים מגבות ראש קטנות העשויות כותנה, היום רוב החיילים המשתחררים מהשירות הצבאי, קונים מגבת טיולים מיקורפייבר הנוחה מאוד לנשיאה וניתנת לקיפול בצורה מהירה לשמירה בכיס המכנסיים או התיק שלכם. יכולת נידוף גבוהה של המגבת מאפשרת לכם להינות ממנה גם בטיולים במקומות חמים ולחים במיוחד. 

מגבת מיקרופייבר קטנה מומלצת לטיולים

השימוש של מגבת מיקרופייבר קטנה לטיולים הוא מומלץ ביותר לכל חובבי הטיולים ולכל מי שנוסע לחו”ל לטיולי טראקים. כושר ספיגת הנוזלים של המגבת והאפשרות לייבש את המגבת תוך 10 דקות בלבד מעניקים לה יתרונות שאין לאף מגבת אחרת לטיולים. הסיבים של המיקרופייבר הם דקים ורכים במיוחד ומאפשרים ייבוש מהיר ויעיל גם בימי החורף הקרים. את המגבת ניתן לאחסן בצורה קלה לאחר הייבוש ולהינות ממנה בשימוש חוזר במהלך היום. מגבות המיקרופייבר עשו מהפיכה בשימוש במגבות בטיולים וניתן למצוא את המגבות הללו אצל מטיילים ישראלים בכל העולם.

הזמנה און ליין של מגבת איכותית לכל פעילות בשטח

על מנת שתוכלו לחסוך בזמן החיפוש אחר מגבת מיקרופייבר איכותית, יש לכם אפשרות להזמין את המגבת טלפונית או אונליין ולהינות ממשלוח עד לבית שלכם. בקטלוג האתר, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים לחיילים ומטיילים כולל מגבות מיקרופייבר איכותיות המיוצרות לשוק הישראלי ומוצעות בצבעים ובגדלים שונים. המגבת יכולה לשמש אתכם גם בפעילות בחדר כושר או בפעילות ספורטיבית עם חברים. בנוסף לכך, היא נוחה מאוד לשימוש בים וקלה מאוד לניקוי מחול ים ואף יכולה לשמש אתכם לישיבה בים. 

מגבת טיולים מיקורפייבר במחיר מפתיע!

להזמנה של מגבת טיולים מיקורפייבר, צרו קשר עכשיו עם החנות סטיצ’ס או כנסו לקטלוג המקצועי המופיע פה באתר. צוות החנות ישמח לספק לכם מגבת מיקרו פייבר איכותית אשר תשמש אתכם לשנים רבות ותלווה אתכם בכל טיול ובכל פעילות ספורטיבית שתעשו בעתיד. לקנייה של מגבות איכותיות ממיקרופייבר בהתאמה אישית עם הדפס על המגבת, התקשרו למספר הטלפון המופיע בראש האתר.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!