משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

הדפסה על מגבת מיקרופייבר

רוצים להזמין מתנה מושלמת לחייל או חיילת? הגעתם למקום הנכון!

אם אתם מחפשים מתנה שימושית ומיוחדת לחבר או חברה המשרתים כעת בשירות סדיר או קבע, יש לנו פתרון בשבילכם – מגבת מיקרו פייבר איכותית עם הדפסה אישית. הדפסה על מגבת מיקרופייבר מתבצעת במדפסת מיוחדת המתאימה לסיבים הקצרים של המגבת וניתן לבצע הדפסות באיכות גבוהה של כיתוב וברכה לאנשים היקרים ביותר לכם. המגבת נחשבת לדור החדש של המגבות עם יתרונות רבים לעומת כל מגבת אחרת הנמצאת כיום בשוק בישראל ובעולם. כושר הייבוש של המגבת מסוג מיקרו פייבר הוא פי 4 ממגבת כותנה רגילה ובנוסף לכך היא עשוי מחומר אנטי בקטריאלי השומר על בריאות המשתמש במגבת לאורך זמן.

מגבת מיקרופייבר למתנת גיוס לצה”ל

אם אתם מחפשים מתנה לקראת גיוס לחבר או חברה הקרובים לכם, תדעו כי מגבת מיקרופייבר היא בהחלט המתנה המושלמת. המגבת מתאימה לשירות הצבאי בשטח או בבסיס, לפעילויות ספורטיביות ולחדר כושר ויכולה למעשה ללוות את החבר או החברה שלכם לשנים רבות קדימה. הסיבים הקצרים של המגבת מאפשרים קיפול נוח ויעיל לצורה קומפקטית הנוחה מאוד לנשיאה גם באפוד וגם בתיק רחצה צבאי. מגבת מיקרופייבר עם הדפסה מוצע לכם כאן באתר עם אפשרות להזמין מוצרים משלימים למתנה כגון תיק רחצה לחייל, כיסוי מעוצב לדיסקית ורצועות איכותיות לנשק. מגבת מיקרופייבר עם הדפסה היא המתנה האישית האידיאלית והיא תרגש כל חייל או חיילת לקראת תחילת השירות הצבאי שלהם.

מגבות מיקרופייבר במגוון דגמים וצבעים

בכדי שהמתנה תהיה מתאימה במדוייק לחבר או לחברה שלכם, יש לכם אפשרות לבחור דגם המתאים לכם מתוך מגוון דגמים וצבעים של מגבות מיקרופייבר. בנוסף לכך, ניתן להזמין גם סט צבעוני של מגבות העשויות מיקרו פייבר עם הדפסה על כל מגבת של ברכה או שם מקבל המתנה.

הדפסה על מגבת מיקרופייבר בחנות מקצועית

להדפסה על מגבת מיקרופייבר איכותית למתנה לאנשים היקרים לכם, צרו קשר עם החנות סטיצ’ס הנחשבת לחנות האון ליין המובילה בישראל לחיילים. החנות מציעה מגוון עצום של מוצרים וציוד לחיילים ומתגייסים חדשים עם אפשרות ליצור מתנה ייחודית לחיילים עם הדפסה וכיתוב אישי באיכות גבוהה על גבי סוגים שונים של מוצרים.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים

מגיע לכם
5% הנחה!
מצטרפים למועדון החברים של סטיצ'ס ונהנים גם משלל הטבות ומבצעים ייחודיים רק לחברים וגם 5% הנחה קבועה על כל רכישה באתר!