משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

מגבת מיקרופייבר לרכב

מחפשים מגבת באיכות גבוהה לניקוי הרכב? אתם במקום הנכון!

ניקוי הרכב באופן עצמאי הוא חשוב ביותר, במיוחד בימי הקיץ החמים של ישראל הדורשים שימוש במים לצורך ניקוי החלונות והמראות לנהיגה בטוחה יותר. מגבת מיקרופייבר לרכב היא יעילה במיוחד ומאפשרת ספיגה מירבית של מים לצורך ניקוי חלקים שונים ברכב. בנוסף לכך, המגבת אינה מפזרת סיבים של בד ובדרך זו מאפשרת ניקיון יעיל של שמשות הרכב מבלי להשאיר סימנים. בד מגבת המיקרופייבר הוא רך במיוחד ומונע בדרך זו שריטות לשמשות הרכב. 

מגבת מיקרופייבר גדולה לניקיונות הרכב

מגבת מיקרופייבר גדולה מאפשרת ניקיון יסודי של הרכב וניתן באמצעותה לשפר את יכולת הניקוי של שמשות הרכב לאורך כל השנה. חשוב שתהיה לכם מגבת קבועה ברכב המאפשרת ניקיון מהיר עם מעט מים. אם אתם חונים מתחת לעצים או מתחת למבנים הנמצאים בבנייה, מגבת המיקרו פייבר היא חובה עבור הרכב שלכם. אם אתם נוסעים עם הרכב שלכם הרבה שעות במהלך השבוע, מומלץ לכם להחזיק סט של מגבות מיקרו פייבר בגדלים שונים לניקוי מירבי של החלק החיצוני והפנימי של הרכב. סט מגבות מספק לכם מענה בכל רגע בו אתם צריכים לנקות את הרכב ולשמור על שמשות נקיות לצורך נסיעה בטוחה ויעילה יותר.

שמירה על הניקיון החיצוני והפנימי של הרכב

אז איך שומרים על ניקיון חיצוני וניקיון פנימי של הרכב ללא נסיעה למכון שטיפת מכוניות? אם גם לכם אין זמן לשים את הרכב במכון לשטיפת מכוניות, יש לכם אפשרות לנקות את הרכב באופן עצמאי עם מים ומגבת מיקרופייבר איכותית בלבד. הבד הדק והרך של המגבת מאפשר ניקיון יעיל ויסודי גם של החלקים הפנימיים ברכב ללא מאמץ. המגבת מתייבשת מהר ומאפשרת שימוש יעיל במגבת גם לאחר הניקיון ולשמור אותה ברכב לשימוש הבא כאשר היא יבשה לגמרי ומוכנה לשימוש.

הזמנה של מגבת מיקרופייבר לרכב עם משלוח עד הבית

להזמנה של מגבת מיקרופייבר לרכב עם שירות משלוחים עד הבית, צרו קשר עם החנות סטיצ’ס ותוכלו לבחור את גודל וצבע המגבת המועדפים עליכם. החנות מציעה לכם להזמין גם סטים של מגבות במחירים משתלמים ולהינות ממחיר מוזל לכל מגבת מיקרו פייבר איכותית.

שיתוף

עוד מאמרים שיעניינו אותך

Scroll to Top

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים