משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

כשאתה בשטח, נורא מבאס לאבד את ניירות הגילגול או את הפילטרים, זה עלול ממש לחבל בתהליך כולו. אביזרי גילגול הם מהותיים בבסיס, אחרי שהשק”ם נסגר, בדיוק כשאתה סוגר שבת ווואלה לא נעים להתחיל ליפול על חברים. בדיוק בגלל מקרים כאלו חשוב שיהיה לך קייס איכותי שמחזיק את כולם יחד שלא יתפזרו. בא לכם לפנק את עצמכם או את אחד החברים שלכם? קייס טבק מתנה לחייל איכותי עם אפשרות לעצב אותו כיצד שתרצו ויש בו מקום לפילטרים ולנייר גילגול. 

הפתרון המושלם: קייס טבק מתנה לחיילים, מה האפשרויות בעצם?

עם אפשרות להוסיף כיתוב ותפירה בעיצוב אישי, לבחור את הצבע, להוסיף סמל\ציור ובגדול מה שתרצו. לחברים שלכם שאוהבים לעשן ובא לכם לתת להם משהו מהלב. קייס טבק עם כיתוב, באיכות לא מתפשרת שיזכיר להם אותך, בזמן שהם רחוקים בבסיס מרוחק, שלא יגידו שאתם לא אוהבים אותם.

מי אנחנו? נעים מאוד…

אנחנו סטיצ’ס – ייצור מוצרי תפירה ופתרונות טקסטיל. הוקמה מתוך ההכרה לביקוש ההולך והגדל למוצרי אמל”חייה לקהל החיילים ולכוחות הביטחון. אנו מאמינים בייצור מקומי ולכן כל המוצרים שלנו מפותחים בארץ בלבד, כך שכל רכישה שלכם מקדמת ועוזרת לצמיחה ופיתוח הכלכלה הישראלית. אנו עושים את המירב כדי לספק לכם מוצרים איכותיים וטובים שתהנו מהם לאורך זמן, לכן אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ויחד עם זאת, בעת הכנת כל המוצרים שלנו, אנו שמים דגש רב על תפירה חזקה בחוט ניילון וגימור ברמה גבוהה, אנו מתחייבים לאיכות. הזמנות מהירות – לכל מי שזקוק להזמנה דחופה ויש לנו מחירים משתלמים למזמינים בקבוצות. אצלנו בסטיצ’ס שירות טוב הוא במקום הראשון.

הצצת באתר שלנו ולא מצאת במוצרים הקיימים קייס טבק עם כיתוב אישי בדיוק כמו שדמיינת?

דבר איתנו! נשמח לענות לכך על כל שאלה באופן אישי, אם יש בקשות מיוחדות ואפילו אם מדובר במוצר שלא קיים באתר שתשמחו שיהיה לכם ואו כל רעיון אחר שתרצו בו עזרה. נדאג לתת לכם את המענה הטוב ביותר ובזמינות גבוהה. יחד נרכיב את המתנה המושלמת.

טלפון: 053-8247239 או בכתובת דוא”ל: [email protected]. סטיצ’ס ייצור מוצרי תפירה ופתרונות טקסטיל. 

Scroll to Top

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים