משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪
משלוחים חינם להזמנות מעל 299 ₪

אמל״ח הינם ראשי תיבות של אמצעי לחימה. לאדם מן השורה אין כל קשר ואין שום עסק עם מוצרים אלה. היחידים שבאים עם אמצעי הלחימה במגע קרוב ואינטנסיבי הם אנשי כוחות הביטחון, בדגש על לוחמי צבא ההגנה לישראל. כל חייל בצבא המשרת במסגרת קרבית, נושא עימו נשק אישי גם בזמן שהוא יוצא מן הבסיס. הנשק הינו מוצר כבד ונשיאה תמידית שלו מחייבת אמצעים שיעזרו בנשיאתו בצורה תקינה ובטוחה.

אביזרים לנשק 

כלי הנשק אותו נושא החייל מורכב ממספר חלקים המורכבים יחד זה עם זה. כלי הנשק מורכב מקת אחיזה לרובה, מהרובה עצמו וממחסניות המוצמדות אליו שבהן משתמשים לביצוע ירי מהרובה. כל המרכיבים הללו יוצרים מעמסה כבדה על הנושא את כלי הנשק. מדובר במספר קילוגרמים לא מבוטל שפעמים רבות מצטרפים אליו תיק כבד על הגב שאליו יכולים להיות מוצמדים חפצים נוספים כמזרון מגולגל ונעליים צבאיות, שקיות בידיים וביגוד צבאי מלא. על מנת להתמודד עם כל העומס בצורה תקינה, יש צורך בפיזור העומס בצורה מיטבית. בכל הנוגע לנשיאת הנשק, אחד הדברים החשובים על מנת לשמור על פיזור הכובד שלו בצורה מאוזנת ותקינה הינו רצועה לנשיאת הנשק. רצועה איכותית בגודל מדויק יכולה לתת את המענה המלא לבעיית הכובד של הנשק, הן מבחינת פיזור הכובד בצורה מאוזנת והן מבחינת נשיאתו בצורה שלא תזיק לגב. 

ייצור מוצרי אמלחייה – פירוט מוצרים שחשובים לכל חייל

ייצור מוצרי אמלחייה כולל בתוכו מספר מוצרים היכולים להיחשב במובן מסוים כמוצרי אקססוריז, אך כאשר מדובר בחיילים הנושאים עליהם משאות כבדים, מדובר במוצרים שהם לא פחות ממאסט עבורם. חייל עמוס בציוד צריך גישה לטלפון שלו מדי פעם, אך כיצד הוא יגיע אליו אם הטלפון נמצא בכיס המכנסיים הצבאיים בגובה הברך והוא עמוס בציוד שמקשה עליו להתכופף?! בדיוק בשביל זה בסטיצ׳יס ציוד צבאי מייצרים נרתיקים מעוצבים המתאימים לכל סוגי הטלפונים הסלולריים וניתנים להצמדה לחגורת המכנסיים. כאשר הטלפון נמצא בתוך הנרתיק, קל לשלוף אותו לשימוש תמידי, גם כאשר נושאים משאות כבדים. ייצור מוצרי אמלחייה כולל בתוכו גם אביזרים לנשק המאפשרים להחזיק את הנשק במהלך השימוש בצורה תקינה ובטוחה. 

סטיצ׳יס ציוד צבאי עם כל מה שאתם צריכים על מנת לאפשר לכם חוויית גיוס קלה ונעימה

Scroll to Top

עדיין לא חברים במועדון שלנו?

מצטרפים עכשיו ונהנים מ5% הנחה קבועה ועוד שלל מבצעים והטבות השמורים רק לחברי מועדון.

התחברות

הרשמה

אנחנו נשתמש בפרטים האישיים כדי להציע לך תמיכה בתהליך באתר זה, לנהל את הגישה לחשבון וכדי לבצע פעולות נוספות כפי שמפורט במדיניות פרטיות.

או השאירו פרטים